Klientské centrum UPC naleznete na internetových stránkách www.upc.cz, kde můžete také nahlásit případné poruchy a změny služeb. Zákaznická linka UPC je pro stávající i nové zákazníky, kteří chtějí využívat služeb kabelové televize, internetového připojení i pevné telefonní linky.
UPC KLIENTSKÉ CENTRUM
Společnost UPC má rozděleno klientské centrum do tří kategorií.
Obecné dotazy
+420 241 005 100
+420 729 929 111
vyberte volbu 3 nebo 4
+420 729 929 111
vyberte volbu 3 nebo 4
Provozní doba:
Pracovní dny 08.00 - 20.00
Víkend 10.00 - 18.00
Pracovní dny 08.00 - 20.00
Víkend 10.00 - 18.00
Poruchy
+420 241 005 100
+420 729 929 111
Vyberte volbu 2
+420 729 929 111
Vyberte volbu 2
Provozní doba:
NONSTOP
NONSTOP
Pro nové služby
+420 241 005 005
Provozní doba:
Pracovní dny 08.00 - 20.00
Víkend 10.00 - 18.00
Pracovní dny 08.00 - 20.00
Víkend 10.00 - 18.00