Ano! Proč?! To by mě taky zajímalo proč už nevysíláte tenis? Člověk si zaplatí balíček aby měl programy, které přenášely sporty na které se člověk chce dívat a vy ten sport klidně vyřadíte! A ještě tak populární sport jako je tenis! To snad nemyslíte vážně?! A mohly by jste alespoň odpovědět, když už se takto otřesně staráte o zákazníky! Přecházím k jiné společnosti. Už toho mám dost! Před rokem jste z ničeho nic zrušili nova sport na několik týdnů, možná měsíců a teď si znovu dovolíte udělat tohle? To je neuvěřitelný!
Vítejte na našem webu upc-tv.cz
Universální poradenská činnost v oblasti TV.
Kabelová televize - televize O2, televize UPC, DI-GI tv.
Internet - internet O2, internet UPC, internet ADSL
Telefon - telefon O2, telefon UPC, telefon T-Mobile, telefon Vodafone, tarify na míru podle potřeb zákazníků
Satelitní televize - UPC Direct
Upozornění návštěvníkům
V případě Vašeho zájmu o služby: kabelová televize UPC, internet UPC, Direct UPC musíte navštívit stránky UPC Czech Republic
Internetové stránky www.upc-tv.cz mají pouze informativní charakter!!!!
Napište o UPC - diskuse
———
Dobrý den, můj dotaz zní, proč jste zrušili programy JOJ (úsměvná náhrada JOJ family) a teď nedávno i program Markyzy. Kvalita náhrad je nesrovnatelná. Je možné programy vrátit? Děkuji
———
Volám na poruchy od 09:50 do 10:35 celou dobu jsem 3.v pořadí, je tato doba volání v síti UPC zdarma?Volal jsem na číslo241 005 100 a na č.729 929 111 služba je uvedena jako NON STOP.Prosím o odpověď.11.3.2017.Hezký den.
———
Žádám Vás o urychlenou opravu zařízení pro zpětné prohlížení programů nebo výměnu setop boxu. Po nastavení prohlížení vyskočí tabulka,že to nemám objednané.
———
2.9.ještě zpětné přehrávání bylo normální asi tři roky a dnes jsem dostal dáreček od UPC že nemám zaplacený balíček.Vážně si myslíte že budu zase něco platit? To raději odstoupím od smlouvy s UPC. Doufám že dostanu odpověd co to má znamenat!
———
Dobrý den, chci tímto pochválit Vašeho technika p.Prokopa (výměna modemu) byl velmi ochotný, slušný a vstřícný!!!!!
Děkujeme
———
Zatím jsem s operátory spokojená
jsou slušní a snaží se mně pomoci.
Ale ze všech nejlepší byl minulý týden p. Zdeněk Zahrádka. Zkontroloval mně úplně všechno. Zjistil, že mám starý modem a platím si rychlý internet a také že si platím antivirový program, který jsem si nestáhla/protože jsem to nevěděla a nikdo mně o tom neinformoval/, proto jej zrušil, mám jiný, který si prodlužuji.....
Po domluvě mně domluvil na dnešní den servisního technika p. Jaroslava Tůmu, který mně internet i televizi dal do pořádku a tím zlepšil....a byla jsem s ním spokojená. Nikdo
jiný neudělal to, co p. Zdeněk Zahrádka!! Za všechno děkuji - je to jeho zásluhou...Proto jsem se rozhodla o tom do klientského centra UPC napsat - zaslouží si to!
———
Dnes jsem omylem při hodnocení jak jsem byla spokojená s chováním p. Radka Dobeše nechtíc místo číslice 1 se dotkla číslice 4. Chtěla bych se omluvit a uvést to na pravou míru, protože
p. Dobeš byl velmi ochotný a zavolal mně i zpět abych dlouho nečekala, protože jsem volala kvůli nefunkčnímu telefonu z mobilu a abych neprovolala velkou částku, šel se totiž podívat na typ mého telefonu. Pomohl mně - byl příjemný a vstřícný a jeho zásluhou je telefon zase v pořádku. Moc za to
děkuji! Hana Holoubková
———
Jak je možno zjistit vaší adresu kde je možno si stěžovat na vaše služby,protože tel.na vás stojí několik set korun než se domluvíme.Děkuji za odpověď.
———
dobrej den chtel sem se zeptat kdy mi poslete preplatek dopis sem poslal vse sem udelal jak ste rekli a penize nikde tak bych rad vedel kdy se mi obevy na ucte uz jeto treti tyden